ვულკანი
1. პროექტის სახელწოდება: ვულკანი
2.პროექტის მთავარი იდეა: როგორ ხდება ვულკანის ამოფრქვევა,რა ამოიფრქვევა ლავასთან ერთად. მოქმედი და ჩამქრალი ვულკანები. გეიზერი
3.პროექტის აქტუალობა: მოსწავლეები გაიგებენ როგორ ხდება ვულკანის ამოფრქვევა და რა შედეგები მოჰყვება ამ მოვლენას
4.პროექტის მიზნები: მოსწავლე აღწერს ვულკანს, გეიზერს. ადარებს მოქმედ და ჩამქრალ ვულკანებს. მოიძიებს ინფორმაციას ცნობილი ვულკანების შესახებ.საუბრობს ძირითად საფრთხეებზე ვულკანის ამოფრქვევისას და რა ზემოქმედებას ახდენს ვულკანი გარემოზე
5.მონაწილეთა ასაკი: 8-9 წლის
6.ვადები/ხანგრძლივობა :ერთი კვირა
7.მოსალოდნელი შედეგები/პროდუქტები, რაც შეიძლება შეიქმნას: სურათები, ინფორმაცია ცნობილ ვულკანებზე, ასევე ჩამქრალ და მოქმედ ვულკანებზე
8.პროექტისათვის საჭირო ძირითადი რესურსები: კომპიუტერი, ენციკლოპედია, ციფრული ფოტოაპარატი, თაბახის ფურცლები, ფერადი ფანქრები, კალამი
9.პროექტის მსვლელობა(ძირითადი აქტივობები):1.საინტერესო თემის შერჩევა(როგორ ჩნდება ვულკანი? რა ამოიფრქვევა ლავასთან ერთად? რა განსხვავებაა ჩამქრალ და მოქმედ ვულკანებს შორის? ცნობილი ბულკანები. რა ზემოქმედებას ახდენს ბულკანი გარემოზე? ბულკანის ამოფრქვევის ძირითადი საფრთხეები)
2.საპროექტო ჯგუფის ჩამოყალიბება: კლასი გავყოთ 3 ჯგუფად.
3.ჯგუფში მოვალეობების გადანაწილება: ჯგუფს დავუნიშნოთ ხელმძღვანელად უფროსკლასელი და შემსრულებლები იქნებიან მოსწავლეები.ერთი ჯგუფი იმუშავებს თუ როგორ ჩნდება ვულკანი და რა ამოიფრქვევა ლავასთან ერთად; მეორე ჯგუფი იმუშავებს ჩამქრალ და მოქმედ ვულკანებზე და ცნობილ ვულკანებზე; მესამე ჯგუფი იმუშავებს ვულკანის ამოფრქვევის ძირითად საფრთხეებზე და რა ზემოქმედებას ახდენს ვულკანი გარემოზე.
4.აქტივობების განხორციელება(პროდუქტის მომზადება)
5.პროდუქტის პრეზენტაცია
6.პროექტის შემაჯამებელი შეფასება
10.საგნებთან/საგნობრივ ჯგუფებთან/ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან კავშირი: გეოგრაფია
11.პროექტის ხელმძღვანელი(მასწავლებელი) :მაია ნახუცრიშვილი
12.ხელმღვანელის ელ-ფოსტა: 7melania@gmail.com
13.პროექტის ვებ-გვერდი/ბლოგი:
2.პროექტის მთავარი იდეა: როგორ ხდება ვულკანის ამოფრქვევა,რა ამოიფრქვევა ლავასთან ერთად. მოქმედი და ჩამქრალი ვულკანები. გეიზერი
3.პროექტის აქტუალობა: მოსწავლეები გაიგებენ როგორ ხდება ვულკანის ამოფრქვევა და რა შედეგები მოჰყვება ამ მოვლენას
4.პროექტის მიზნები: მოსწავლე აღწერს ვულკანს, გეიზერს. ადარებს მოქმედ და ჩამქრალ ვულკანებს. მოიძიებს ინფორმაციას ცნობილი ვულკანების შესახებ.საუბრობს ძირითად საფრთხეებზე ვულკანის ამოფრქვევისას და რა ზემოქმედებას ახდენს ვულკანი გარემოზე
5.მონაწილეთა ასაკი: 8-9 წლის
6.ვადები/ხანგრძლივობა :ერთი კვირა
7.მოსალოდნელი შედეგები/პროდუქტები, რაც შეიძლება შეიქმნას: სურათები, ინფორმაცია ცნობილ ვულკანებზე, ასევე ჩამქრალ და მოქმედ ვულკანებზე
8.პროექტისათვის საჭირო ძირითადი რესურსები: კომპიუტერი, ენციკლოპედია, ციფრული ფოტოაპარატი, თაბახის ფურცლები, ფერადი ფანქრები, კალამი
9.პროექტის მსვლელობა(ძირითადი აქტივობები):1.საინტერესო თემის შერჩევა(როგორ ჩნდება ვულკანი? რა ამოიფრქვევა ლავასთან ერთად? რა განსხვავებაა ჩამქრალ და მოქმედ ვულკანებს შორის? ცნობილი ბულკანები. რა ზემოქმედებას ახდენს ბულკანი გარემოზე? ბულკანის ამოფრქვევის ძირითადი საფრთხეები)
2.საპროექტო ჯგუფის ჩამოყალიბება: კლასი გავყოთ 3 ჯგუფად.
3.ჯგუფში მოვალეობების გადანაწილება: ჯგუფს დავუნიშნოთ ხელმძღვანელად უფროსკლასელი და შემსრულებლები იქნებიან მოსწავლეები.ერთი ჯგუფი იმუშავებს თუ როგორ ჩნდება ვულკანი და რა ამოიფრქვევა ლავასთან ერთად; მეორე ჯგუფი იმუშავებს ჩამქრალ და მოქმედ ვულკანებზე და ცნობილ ვულკანებზე; მესამე ჯგუფი იმუშავებს ვულკანის ამოფრქვევის ძირითად საფრთხეებზე და რა ზემოქმედებას ახდენს ვულკანი გარემოზე.
4.აქტივობების განხორციელება(პროდუქტის მომზადება)
5.პროდუქტის პრეზენტაცია
6.პროექტის შემაჯამებელი შეფასება
10.საგნებთან/საგნობრივ ჯგუფებთან/ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან კავშირი: გეოგრაფია
11.პროექტის ხელმძღვანელი(მასწავლებელი) :მაია ნახუცრიშვილი
12.ხელმღვანელის ელ-ფოსტა: 7melania@gmail.com
13.პროექტის ვებ-გვერდი/ბლოგი:
Comments
Post a Comment